30 stycznia 2013

437! Trampeczki i obiecany kurs

Obiecałam kiedyś kurs na moje trampki i tak jakoś zwlekałam z tym.
Nie oznaczało to że nie chcę się podzielić... po prostu wiedziałam ile pstrykania mnie czeka:)
Dziś zebrałam swe siły i jest!  
Mam nadzieję że będzie dla was jasny i czytelny.




Jeśli macie ochotę zrobić mojego projektu trampki to zapraszam...





Postaram się zrozumiale wytłumaczyć krok po kroku

    Zaczynamy od zrobienia szablonu, z którego będzie można skorzystać wiele razy i wystarczy tylko jeden,  
    ponieważ drugiego bucika otrzymamy, odrysowując lewą stronę. Można strony zaznaczyć "L" i "P".

 1.Dla ułatwienia narysowałam prostokąt, w którym mieści się podstawa bucika (tutaj trzeba się wykazać            
     umiejętnością rysowania ponieważ nie mam na to żadnego gotowca:))
 2. Po narysowaniu podstawy wycinamy ją nożyczkami.
 3. Przenosimy ją na papier wizytówkowy, odrysowując prawą i lewą stronę. Mamy w tedy prawy i lewy      
     bucik.
 4. Z narysowanego szablonu wycinamy kolejny element ( jak na załączonym obrazku) Dobrze będzie jeśli  
     wytniecie go tak by nie zniszczyć drugiego elementu z "języczkiem" bo będzie nam potrzebny.


 5. Element z "języczkiem" przykładamy do papieru scrap... w wybranym kolorze.
 6. Odrysowujemy szablon i po jego odłożeniu dokładamy 1mm do obwodu
 7. Wycinamy i już mamy o jeden element mniej :)
 8. Element, który już wcześniej został wycięty, odrysowujemy na papierze scrapowym i wycinamy


 9. Przykładamy do wcześniej wyciętych elementów by ewentualnie skorygować pewne niedociągnięcia.
10.Teraz potrzebujemy coś na kształt półksiężyca. Dla ułatwienia odrysowujemy "języczek" do połowy i
     łączymy obywa końce.
11. Półksiężyc musi być jednak o 1mm mniejszy, więc ujmujemy na obwodzi ile trzeba.
12.Przykładamy czy pasuje, a następnie wycinamy widoczny na zdjęciu 12 biały element, który rysowaliśmy  
     na samym początku (patrz.zdj 2)


13. Na jednym z elementów widoczne są dziurki, zrobione dziurkaczem kaletniczym (najmiejszy otwór)   
    Wycięte wcześniej elementy z papieru scrapowego, przy pomocy ołówka czy cienkiego pędzelka  
    delikatnie wyginamy
14 "Języczek" przykładamy do podstawy, dopasowujemy elementy i zaznaczamy miejsce, w którym ma  
     zostać przyklejony.
15. Nanosimy klej w miejsce pokazane na obrazku i przyklejamy. 
16. Na "języczek" kleimy półksiężyc, a na niego element z wcześniej wyciętymi otworami na sznurówki


17. Wszystko super pasuje, więc czas na przymocowanie tasiemki.
18. Wystarczą dwa kawałki wstążki satynowej o wielkości ok. 1,5cm
19. Nakładamy klej na końce, ściskamy i czekamy aż klej będzie trzymał
20. Gotowe uchwyty przyklejamy na spód buta.


21.Teraz czas na zaklejenie końców tasiemki. Na początek klej wystarczy nałożyć na jeden z końców, na
   ok 5mm dł. i złamać wstążkę na pół. Trzeba poczekać aż wyschnie.
22.Tak zakończona tasiemka ułatwi nam przechodzenie przez dziurki.
23. Gdy już uda nam się przebrnąć przez otwory, odcinamy na odpowiedniej długości wstążkę i kleimy
    koncówkę, tak jak w pkt. 21
24. Mamy już gotowy jeden bucik. Teraz czas na drugi:)

Gdy już skończymy można je dodatkowo ozdobić. Ja dołożyłam odrobinę brokatu i kilka kamyczków.


Uff dobrnęłam do końca!!!

Gdyby coś było niejasne to pytajcie.

Jak już skończycie to pochwalcie się swoją kreatywnością,
 bo przecież buciki nie muszą być identyczne jak moje :)

Proszę was jedynie o linkowanie skąd pochodzi kurs. Dziękuję! 

33 komentarze:

Ludeczka pisze...

Fajny kursik!

mapowska pisze...

Super kurs! Troche to skomplikowane, ale efekt wart jest wysiłku! :)

KoliberArt pisze...

Bardzo pomysłowe !!! podkradam ! ;-)

Ewa S. pisze...

Jak miło! Świetny kurs, wszystko do mnie dotarło, muszę spróbować takiego "szycia" butów.

handmadebykasiula pisze...

przeciez to majstersztyk! w zyciu tego nie zrobię! ale kurs bardzo czytelny! buty boskie

Ala M. pisze...

Wow! Chylę czoła :)

ellisza pisze...

Świetny kurs :), dzięki.

Anonimowy pisze...

Wow, bardzo dziękuję - na chrzciny będzie jak znalazł :) Już jest mój.
Pozdrawiam, Dorota

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastyczne trampeczki , dziękuję za kursik .Muszę koniecznie spróbować zrobić :) Pozdrawiam :)

Beacia - 24 pisze...

kursik pierwsza klasa, tylko że moje zdolności do rysowania odbiegają troszkę od Twoich hahah :) - ale jakby co to na pewno spróbuje :).

Unknown pisze...

Śliczne buciki. świetny kurs.

Czarna dama pisze...

Bardzo fajny pomysł. Na pewno się przyda.

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Super kursik! Kapitalne te trampeczki!

wiola_c pisze...

Świetny kurs. Dziękuję.
Trampeczki rewelacja. :)

Avrea pisze...

świetne :)

Decoupage pisze...

Świetny kurs ;) bardzo ładnie się prezentują

Hrabinka Anna pisze...

kursik ladnie opracowany i przydatny, kapciorki przeslodkie, tylko ten len niech zlezie ze mnie...

Unknown pisze...

ooooo wow!!! super buty !!!!! :)

miesz-Anka pisze...

KURSIK bardzo fajny. Wszystko opisane bardzo szczegółowo i w sposób zrozumiały.
Ja już zabawiłam się w szewca i trampeczki zrobiłam :o)
Możecie je zobaczyć na moim blogu:
http://miesz-anka.blogspot.com/2013/02/na-roczek-album-i-karteczka.html
Dziękuję i pozdrawiam

Ola (Ikemo) pisze...

Fantastyczny kurs, wszystko pokazane po kolei jak dla laika. Dziękuję dziewczyny za niego :)

odskocznia jutki pisze...

ja też dziękuję już coś działam oczywiście podlinkuję że to twój pomysł pozdrawiam

Jadwiga pisze...

Dzięki za fantastyczny kurs- na pewno wykorzystam- oczywiście linkując Twój pomysł :)

szaramycha pisze...

super kursik !
Wykorzystałam go tu
http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/2013/02/z-okazji-chrztu-sw.html

Dziękuję i pozdrawiam

Joanna pisze...

dzięki za kurs! trampki idealnie podpasowały mi na okładkę albumu http://feblik.blogspot.com/2013/02/bodziak-chopiecy.html :)

J.Dark pisze...

Dziękuję za kursik :)) skorzystałam z niego dzisiaj i na pewno jeszcze nie raz skorzystam :)
http://jdarkhandmade.blogspot.com/2013/03/dla-maluszka.html

monia pisze...

Super kursik ! Pozwoliłam sobie z niego skorzystać na karteczkę dla chłopca :)

http://papierek-i-ja.blogspot.com/2013/04/kartka-na-chrzest.html

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

i buy a domain and host and as subdomain i have a choice to creat a blog. i love to do it but i completely dazed!!! can anyone help me to make it right?. I buy a domain and host and as subdomain i have a choice to creat a blog. i love to do it but i completely dazed!!! can anyone help me to make it right? . my problem IS that i don't know what to do! . i use plesk, and there ( in my httpdocs ) i have a folder named BLOG, in there i have my first page! its firs page ( my blog page) told me that put your theme here, my problem is... what theme? it support php too. the problem is that and that's compeletly complex!.
[url=http://bonoes.webs.com/l bono[/url]

Czarownica pisze...

Muszę napisać, bo świetny kurs i sama spróbuję :).

A muszę Ci pokazać świetną karteczkę zrobioną przez moją przyjaciółkę Kasię :)

http://kleksowy.blogspot.com/2013/05/pamiatka-chrztu-swietego.html

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Witam serdecznie, dziękuję za kursik.....postanowiłam z niego skorzystać:) efekt widoczny na moim blogu, na którego serdecznie zapraszam :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Kursik suuuper ! Już wyprubowałam, choć moje trampki wyszły trochę kapciowato.
Efektu tu http://zielonaliszka.blogspot.com/2013/05/dzis-trampeczki-wedug-kursu-artis.html

Unknown pisze...

Wbrew pozorom trampki nie są takie łatwe do zrobienia. Wykonałam podobne wg Twojego kursiku, za co bardzo dziękuję, bo trampeczki są słodziutkie, na prawdę rozkoszne :) Moim niestety do oryginały bardzo daleko!

Justyna pisze...

Prezentuję swoją wersję bucików wg kursu. Daleko im do pierwowzoru, ale będę ćwiczyć;)
http://cudownescrapy.blogspot.com/2013/12/dla-tosi.html

Koperkowe rękodzieło pisze...

Coś pięknego!