14 stycznia 2013

427. Pudełka

Kiedy Mag obdarowała mnie  papierem Graphic45 - Curtain Call
szczerze mówiąc przeraziłam się co ja z nim mogę zrobić?
aż pewnego wieczora przyszło olśnienie....
Oto jego efekty:

 
Czekające od dawno pudełko po butach
 w którym przechowuję lakiery do paznokci zostało w końcu oklejone


dodatkowo umieściłam na nim kalkomanie 7gypsies: Pretoria - Elements





oraz drewniane pudełko z ramką



 udekorowałam je kwiatami z wykrojnika Joy 
w których umiesciłam  pręciki do kwiatków - różowo-brązowe,


No i w sumie tak polubiłam te papiery że pozbierałam wszystkie ścinki...
A wy nie macie jakichś pudełek do oklejenia?
 
UŻYTE MATERIAŁY:
 

8 komentarzy:

Jadwiga pisze...

Super! W moich klimatach :)

Kasia Bogatko pisze...

Cudowne pudełko! :) Te papiery są piękne. A najbardziej mi się spodobały te wykrojnikowe kwiatki :)

handmadebykasiula pisze...

Fantastyczne! A kwiaty kapitalne, nigdy bym nie pomyślała ze z tego wykrojnika można stworzyć tak obledne kwiaty!

created by ebi pisze...

Pudełko rewelacyjne. Efekt końcowy naprawdę zadziwiający!

vena7 pisze...

Wspaniałe ..a kwiaty piękne..

IWA pisze...

Ale zaserwowałaś ucztę dla oczu!

ArtIs pisze...

Dzięki Tobie mam ten wykrojnikowy kwiatek, który pierwszy raz podziwiałam na Twojej zakładce. Ten komplet jest obłędny! Zachwycam się po raz...:)

Ola (Ikemo) pisze...

Chciałabym zeby i mnie takie olsnienia nawiedzialy ;) Napatrzec sie nie moge!