24 stycznia 2013

435! Album z kopert

Witajcie! Chciałam dzisiaj pokazać prosty albumik zrobiony na bazie najzwyklejszych kopert (u mnie w formacie C5). Wystarczy przygotować kilka kopert, zgiąć je na pół i dowolnie poskładać. Przy okazji mamy do wykorzystania ciekawe kieszonki na sekrety :)


Okładkę zrobiłam z dwóch kartoników oklejonych papierem i troszkę ostemplowałam :)


A tu kilka przykładowych zdjęć ze środka:


Ufff.... Dziękuję wszystkim, którzy wytrwali do końca :)

MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Broken china
Ranger - Distress Ink pad - Worn lipstick
Ranger - Distress Ink pad - Crushed olive
Ranger - Liquid Pearls - Baby blue

11 komentarzy:

Ala M. pisze...

jaki piękny!

Gizanka pisze...

piękny!!!!!
jestem pod ogromnym wrażeniem:)

created by ebi pisze...

Uwielbiam albumy i muszę przyznać, że Twoje dzieło jest świetne. Ciekawy pomysł na tagi. Gratuluję :)

Kasia Bogatko pisze...

Bardzo fajny pomysł na album :)

solniczka pisze...

mówisz,ze to takie proste, może i mi w końcu wyjdzie. śliczny

Matilde pisze...

Bardzo Wam dziękuję za miłe słówka :) Solniczko - to naprawdę nic trudnego :) Próbuj!

Decoupage pisze...

śliczny album ;)

vena7 pisze...

Wspaniały album..

Basia pisze...

cudowny i pomysłowy album

joolaa pisze...

bardzo ciekawy pomysł :)

Olka pisze...

Bardzo ciekawy pomysł z wykorzystaniem kopert, muszę zapamiętać :)