18 stycznia 2013

430! Książeczka

Książeczka w słodkich kolorkach powstała specjalnie dla Leny na jej pierwsze urodziny.



Dopasowałam wierszyki do obrazków, a obrazki to fantastyczne darmowe digi stemple, które możecie znaleźć na blogu Sliekje.



Wszystkie pokolorowałam promarkerami. Słodkie są te wszystkie kotki i chomiczki, nie?


 Książeczka jest prosta, bo chciałam, aby maluszek mógł ją również oglądać, bez groźby oderwania połowy ozdób. Dodałam więc tylko kryształki, filcowe kwiatuszki i listki.


 Pokolorowane stempelki wycięłam serwetką Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.





Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam Was serdecznie
Monia

5 komentarzy:

Natka pisze...

Jak zwykle prześlicznie, Moniu!

IWA pisze...

Świetna - śliczna i pomysłowa!

Olka pisze...

Przepiękna jest ta książeczka :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

zielony szpinakk pisze...

Gratuluję pomysłowości, prezent super !!!