03 stycznia 2013

418! Niespodzianka :)

Jeszcze przed jutrzejszym wyzwaniem. A jaka?
Otóż, w naszej załodze mamy nowego członka! Jesteście ciekawi kogo?




Zobaczcie, co mówi sama o sobie :)



"Mam na imię Kasia, w świecie scrapowym - Ciri. Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad dwa lata temu, postanawiając przygotować samodzielnie kartki świąteczne dla rodziny i przyjaciół. Od tamtej pory scrapowaniu poświęcam każdą wolną chwilę, jest to dla mnie doskonały relaks. Najczęściej z mojego warsztatu schodzą kartki, jednak równie mocno lubię robić albumy, przepiśniki, pudełeczka… Moim ulubionym „przydasiem” są stemple do kolorowania i właśnie temu poświęcam teraz najwięcej czasu. Jestem pewna, że dołączenie do zespołu ScrapCafe będzie dla mnie inspiracją do tworzenia nowych prac i podjęcia nowych wyzwań."

Prace Kasi możecie obejrzeć na jej blogu :)


Kasiu - witamy w naszej ekipie. I życzymy wielu pięknych prac będących źródłem niegasnącej inspiracji :)


Pozdrawiam ciepło
mag

8 komentarzy:

kachna pisze...

witaj :)
piękne prace tworzysz, nie mogę się doczekać inspiracji w Twojej odsłonie

Hrabinka Anna pisze...

Kasiu gratuluje i czekam na Twoje prace. Pozdrawiam całą załoge SCRAPCAFE.

Ilona Zbieg pisze...

gratuluję serdecznie Kasia:)

mapowska pisze...

Gratulacje :)
Powodzenia!

Wiśnia pisze...

Witamy Kasiu!

Boei pisze...

Ale miło:) Gratulacje, Kasiu!

handmadebykasiula pisze...

Gratulacje! Super :))))

Kasia Bogatko pisze...

Dziękuję za tak miłe przyjęcie, mam nadzieję, że moje prace się spodobają :)