06 stycznia 2013

421! Mini-notes

Witam serdecznie, w swoim pierwszym poście chciałabym Wam pokazać mini-album, który stworzyłam zainspirowana tym tutorialem. Całość powstała z jednego arkusza w rozmiarze 30x30 cm. Ja wykorzystałam tutaj papier z kolekcji "Dobrze wiedzieć" Piątek Trzynastego.


Etykietka na okładce oraz wszystkie nazwy miesięcy wewnątrz notesika zostały wycięte wykrojnikiem Marianne Design.


Notesik ma niewielkie rozmiary, ale na pewno zmieścimy w nim najważniejsze daty urodzin, imienin, rocznice... A gdyby na coś zabrakło miejsca mamy jeszcze do dyspozycji kilka tagów, na których również można porobić notatki. Wszystkie tagi pochodzą z różnych kolekcji Graphic45.




Materiały ze ScrapCafe:

Pozdrawiam, Ciri

5 komentarzy:

Hrabinka Anna pisze...

pieknie wyszlo, bardzo ciekawy post

Ludkasz pisze...

piękne!!!

Jadwiga pisze...

Lubuję się w mini albumach- ten jest niezwykle ciekawy.
Gdzie można kupić te kółeczka do dziurek w tagach? Nigdzie nie natrafiłam na nie.

Kasia Bogatko pisze...

Jadwigo, ja kupiłam kółeczka tutaj - http://www.stempellicarton.pl/j/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=235&category_id=13&keyword=k%C3%B3%C5%82eczka&option=com_virtuemart&Itemid=2 Zdaje mi się, że też większe rozmiary mieli. Lubię je, bo wtedy ta dziurka ładniej wygląda, nic się nie nadrywa, nie zniekształca.

kachna pisze...

byłam pewna, że komentowałam już ten albumik ...
jest piękny, zainspirowana nim stworzyłam swój, oto on:
http://kachnyzycie.blogspot.com/2013/01/blisko-chociaz-daleko.html