27 stycznia 2015

768! Kolacja przy świecach/Dinner by candlelight

Walentynki coraz bliżej, czas pomyśleć o jakimś drobiazgu dla ukochanej osoby. A przy okazji zadbać o klimat tego wyjątkowego dnia :)

Valentine's getting closer, it's time to think about a little gift for your beloved person . And by the way to take care of the atmosphere of this special day.

Na tę okazję zrobiłam komplecik - kartkę ze strasznie słodką grafiką i pudełeczko na pachnące świeczki.

On this occasion I have prepared a nice set - a card with a really lovely graphic and a box for scented candles.

Całość w różach, romantyczna i delikatna. Tworząc tło pobawiłam się trochę mediami, żeby nie było zbyt słodko i "płasko". Użyłam embossingu na gorąco i pasty strukturalnej, oraz farb akrylowych i gesso do rozbielenia powierzchni. Brzegi lekko potuszowałam distressami.

The main color is pink - it makes the card romantic and delicate. Forming a background I used various types of media - hot embossing, modeling paste, acrylic paints and gesso to whiten the surface. When dealing with edges I used distress ink.










And a box for candles.





Some details.



W pracy użyłam:
I used:




Pozdrawiam serdecznie

vairatka

6 komentarzy:

Terenia pisze...

Przepiękny zestaw !!!
Pozdrawiam cieplutko.

lawendowykacik pisze...

bardzo urocze :)

Chimera pisze...

Śliczny i bardzo romantyczny komplet :)

el pisze...

niezwykle słodziutki komplecik

Sandi Cullen pisze...

Cudowny zestaw :)

Tesa57 pisze...

piękny zestaw