15 stycznia 2015

764! Dla Babci/For Grandma

Witam serdecznie!!
Welcome!!

Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do niezwykle zdolnego zespołu projektowego ScrapCafe :) Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do tworzenia :)

I'm very pleased to be able to join the ScrapCafe Design Team  :) I hope that my works will inspire you to create :)

Na swój pierwszy post wybrałam kartkę na Dzień Babci - jako, ze ten dzień zbliża się wielkimi krokami. Użyłam jednej z moich ulubionych kolekcji - "All is Love" 13Arts. Powstała słodka, romantyczna kartka, z kwiatami m.in. mojej produkcji.

For my first post I chose a Grandma's Day card - because this day is fast comming up. I used one of my favorite collections - "All is Love" 13Arts. I created a sweet, romantic card with flowers, inc. my production








Do kompletu - pudełeczko.
And a box to the set.






Ze sklepu ScrapCafe wykorzystałam:
From the ScrapCafe store I used:

All is Love    Kwiaty wiśni pale pink   Puder do embossingu Tattered Rose

  Tusz Shabby shutters/643 Tusz Victorian velvet/650

Pozdrawiam :)
vairatka

5 komentarzy:

lawendowykacik pisze...

przepiękna!

KoliberArt pisze...

witamy w zespole! Cudowna praca! Rewelacyjne zdjęcia !

Ti-Tinka pisze...

chyba nie odważyłabym się tak połączyć kolorów, ale u Ciebie wygląda to grnialnie ;)

cudna praca ;)
pozdrawiam

Tesa57 pisze...

ale piękne prace

Paulyntolyna pisze...

Piękna kartka