23 kwietnia 2012

287! Chrzest Święty

Moje koleżanki w poprzednich postach pokazywały dziecięce prace, więc i ja podtrzymam ten temat:)
Tym razem przygotowałam Pamiątkę na Chrzest Święty. Właściwie to skorzystałam z jednej mapki, co rzadko mi się to zdarza... Można powiedzieć, że kartka zrobiła się sama.
Jej tło powstało z jednego, z kompletu wykrojników Nellie's Choice - Wykrojnik serca, które podkleiłam kosteczkami 3D



Obrazek wycięłam wykrojnikiem Nellie's Choice - Frame dies multi oval który też podkleiłam kosteczkami 3D by nadać całości przestrzenności.


Kokardkę przyozdobiłam, idealnie pasującym żółtym ćwiekiem z kolekcji 



Jest to pamiątka dla chłopca więc myślę, że nie przedobrzyłam z dodatkami:)
Do kartki oczywiście pudełko... skromne ale efektowne.

Pozdrawiam serdecznie !

MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE





8 komentarzy:

Ewa pisze...

jest absolutnie doskonała!

Ludeczka pisze...

Zachwycona jestem doborem kolorów i serduszkami.

Megliken pisze...

Jakie to jest piękne!

Funiaa pisze...

Przepiękna karteczka !!!

GosiaMachynia pisze...

Cudowna !!!!

JagaBa pisze...

Kocham!!!!!

Matylda pisze...

prawdę mówiąc-genialna!

LiOnka pisze...

cudowna kartka, w zaskakujących kolorach:)