25 kwietnia 2012

288! Kartka z parą

Uwielbiam motyw pary Marianne D - Wykrojnik para LR0211, jest bardzo romantyczny.



Do ozdobienia tej kartki użyłam  papierów Vintage Pastels Marianne D. Punkt centralny to postacie wycięte Marianne D - Wykrojnik para LR0211, które nakleiłam na kosteczkach dystansujących na serwetkę Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


Dodałam listki Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162 oraz Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164. Róże z pręcikami zrobiłam z wycinanek z wykrojnika Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204.



Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

niezwykła kartka!

Matilde pisze...

Trudno mi sobie wyobrazić, że z tego wykrojnika można zrobić taką cudną różyczkę :))

Wanda pisze...

prześliczna kartka:)