03 kwietnia 2012

273! Po prostu notes

Kolejny pretekst jaki sobie wymyśliłam dla wypróbowania nowego folderu do embossingu Tima Holtza :)


Całość utrzymana w brązach. Wypukłe elementy podkreśliłam ciemniejszym tuszem, a niektóre dodatkowo glossy accnents. Rameczka wycięta tym wykrojnikiem. Przy grzbiecie zamontowałam różne dyndadełka, m.in. gotowy element z jednej ze starszych kolekcji Graphic 45.


I jeszcze jedno zdjęcie robione przy sztucznym świetle, żeby uchwycić te migoczące refleksy uzyskane dzięki glimmer mistowi w kolorze suede.


MATERIAŁOZNAWSTWO:
Sizzix - Embossing Folders - Bingo & Patchwork set
Ranger - Glossy Accents
Martha Stewart - Half Daisy - Edger
Tattered Angels - Glimmer Mist - Suede
Quickutz - Nesting Shapes - Ovals

6 komentarzy:

Amlai pisze...

Piękny notes. Na prawdę robi wrażenie.

Aida Domisiewicz pisze...

REWELACJA!!!!

Ala M. pisze...

Jest czym nacieszyć oko... przepięknie! Matilde wypukłe elementy podkreślałaś po wytłoczeniu czy też paćkałaś tuszami folder? Z góry dziękuję za odp. i pozdrawiam :)

Matilde pisze...

CarmenAlice - wytłaczałam absolutnie na czysto białą kartkę :) Wszystkie tuszowania i cieniowania są już na gotowych wytłoczeniach.

Mia pisze...

Notes wyszedł rewelacjnie! i ten szablo też jest super. Strasznie mnie korci, żeby taki kupić:-))

Ala M. pisze...

dziękuję :) przy okazji składam najlepsze życzenia świąteczne