31 sierpnia 2011

114! ... Shabby Chic ...

Zawsze wydawało mi sie, ze papier Papermania - Confetti to nie dla mnie. Duże wyraźne wzory wydawały mi się bardzo trudne do wykorzystania. Zaczęłam jednak próbować i okazało się, że pracowało mi się świetnie!
Postawiłam na coś w stylu Shabby Chic. Jako tło użyłam nieregularnych kawałków udartego papieru plus kawałeczków ze starej książki. Wszystko przetarłam białą farbą akrylową.


W ramki wkleiłam ładne kadry z  różami.


W wielu miejscach nałożyłam brokat w kleju, rozcierając go palcem - dzięki temu kartka zyskała delikatnego blasku.


Materiałoznawstwo:
Papermania - Confetti
Ranger - Stickles glitterglue - Stardust
Ranger - Distress Ink pad - Tea dye
Ranger - Detail Clear
Tsukineko - Embossing Stamp Pad - Clear

5 komentarzy:

Madzik pisze...

Śliczna, piękna i cudowna!!!

Caro-ART pisze...

Śliczna ;)

Aida Domisiewicz pisze...

Przepiękna praca!!! Cudo!

w klatce wyobraźni pisze...

dawno już nie widziałam tak pięknej kartki - zachwycająca

kachna pisze...

pełna wdzięku i uroku :)