07 grudnia 2011

199! Ramka w błękitach

Stworzyłam dziś ramkę z  kompozycją różnorodnych kwiatków.

Do własnoręcznie zrobionych niebieskich kwiatów dodałam białe akcenty z kwiatów wiśni i małej różyczki. Popsikałam je delikatnie błyszczącą mgiełka Snow Queen.

Na łączeniu papierów dodałam kawałeczki papierowej koronki z wykrojnika Marianne D.
Na motylki z wykrojnika Joy nakleiłam jasno błękitne krystałki z zestawu Papermania - Capsule Collection - Aqua

 Do wykonania użyłam:
Ranger - Glossy Accents
Tattered Angels - Glimmer Mist li.edt. - Snow Queen
Kwiaty wiśni - White
Różyczki białe - mini
Marianne D - Wykrojnik border
Joy - motylki
Papermania - Capsule Collection - Aqua

3 komentarze:

Madzik pisze...

Wyszło super!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękna ramka :)

monia pisze...

Cudna rameczka!!!