05 grudnia 2011

198! Fioletowy notesik

Taki mały, skromny gadżecik stworzony w zasadzie tyko po to, żeby przetestować nowe stempelki :)


Wprawne oko zauważy, że oprócz motylków, w ruch poszedł też stempel z pismem. Tuszując go nierównomiernie i odbijając tylko fragmenty, udało mi się stworzyć całkiem ciekawe tło. 


Chciałam nadać mu przestrzenności, dlatego motylki odbiłam jeszcze raz i wycięłam. Przykleiłam tylko środki, a skrzydełka zagięłam do góry. Również wycinanka z wykrojnika (uprzednio mocno potuszowana) została przyklejona na kosteczkach 3d.

Całość popsikana jest obficie glimmerkiem, dzięki czemu pięknie błyszczy:


A w środku nie ma zupełnie nic interesującego ;) Przydałoby się okładkę również jakoś ozdobić...


Do wykonania użyłam:

Pozdrawiam
Kasiula

3 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

świetny , uwielbiam fiolet :)

Bellaidea pisze...

super kolorystyka i bardzo lubie takie lekko odbite stemple z tekstem :)

lilavati pisze...

kolejne cudne fiolety:)