18 sierpnia 2017

981! Mediowy notes

Ostatnio pochłonęły mnie troszkę media i maluję chlapię i mediuję co tylko mi w ręce wpadnie....
Tydzień temu  pokazałam wam mediową zakładkę a dzisiaj przybywam z mediowym notesem.
Całość pokryłam czarnym gesso troszkę rozjaśniłam białym i przykryłam gazą i pomalowałam i pochlapałam mgiełkami od Tattered Angels...na koniec kilka dodatków troszkę taśmy i nasz nowy -stary notes gotowy...
Wszystkie potrzebne do wykonania pracy przedmioty znajdziecie na półkach Scrapcafe...
Pamiętajcie że do niedzieli na hasło LATO trwa promocja z 15% rabatem
Miłego mediowania.







Ze sklepu użyłam







Pozdrawiam 

Agnes






1 komentarz:

Martyna Siekirka pisze...

Kocham czarny kolor, ostatnio troszkę do niego bardziej wracam np lakierem na paznokciach w tej chwili i od razu czuję się lepiej, a gdy widzę takie cudne czarności to aż mi energii przybywa! Ten notes!! Cuuudoo i jeszcze to serducho jedn o i drugie.