24 listopada 2015

867! Wymiana tagowa

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział w naszej zabawie. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z tagów, które otrzymacie. Kupony rabatowe zostały przyznane - instrukcja wykorzystania znajduje się w przesyłkach.

Najtrudniej było wybrać osobę, którą miałam nagrodzić bonem do sklepu. Tyle pięknych prac, że naprawdę trudno było mi się zdecydować. Ale w końcu... Te tagi mnie urzekły. Ilekroć spoglądałam na inne, mój wzrok zaraz do nich wracał. Dlatego bon na zakupy wędruje do autorki tych pięknych świątecznych tagów:


Proszę o kontakt na maila: sklepscrapcafe@gmail.com



Dziękuję za zabawę i do "zobaczenia" w kolejnej :)
Pozdrawiam ciepło
mag

9 komentarzy:

Olga Bielska Warsztaty Artystyczne pisze...

Jak się cieszę! Dziękuję bardzo! Martwiłam się czy dojdą w całości :)

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne !!!

mapowska pisze...

Wow! Przepiękne! :)

Arleta pisze...

cudowne tagi

vairatka pisze...

Piękne!!! Gratuluję :)

Elżbieta pisze...

Piękne te świąteczne :) a ja właśnie dostałam swoją paczuszkę ze ślicznymi tagami :) bardzo dziękuję wszystkim za zabawę i radość :)

Jadwiga pisze...

Się nie dziwię, że wzrok "uciekał"do tych tagów, są piękne!!! Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę- tagi dotarły, oczywiście wywołując radość w sercu- są fantastyczne :)) Dziękuję też za dodatkowe cudowne tagi :))) Pozdrawiam

Olga Bielska Warsztaty Artystyczne pisze...

Tagi dotarły! Są piękne :) Dziękuję za świetną wymianę!

Evik pisze...

Ależ barwy, aż porywa! Pozytywne i cudnie świateczne! Przepiękne! Zasłużona nagroda. Pozdrowienia