08 marca 2014

630! UWAGA! CANDY!!!!!

Jako, że dawno nie było u nas żadnej rozdawajki, postanowiliśmy kogoś obdarować z okazji Dnia Kobiet :)

Co można wygrać? Papiery, wykrojniki stempelki, naklejki, kwiatki, dodatki... 

O wartości sklepowej prawie 290 zł :)




A co trzeba zrobić żeby wygrać? To bardzo proste: wystarczy wpisać się żabką pod postem, udostępnić zdjęcie konkursowe (to z datą) na swoim blogu (w osobnej notce) - miło nam też będzie jeśli wspomnicie o naszej zabawie na swoim profilu na fb, aczkolwiek nie jest to obowiązkowe - i podlinkować do tego posta oraz posiadać polski adres do wysyłki. To już wszystko :)
Bawimy się do końca przyszłego tygodnia włącznie, czyli do 16 marca.
Zapraszam serdecznie :)

57 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Wspaniałe słodkości z okazji Dnia Kobiet :-)))

MILA25 pisze...

Madziu szalona kobieto jesteś wspaniała :)
Wszystkiego naj naj naj :)

Scieq pisze...

Piękne Candy

Tanitta pisze...

Ale wspaniała candy - niespodzianka! Wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet :)

shamilla pisze...

Super słodkości :)

Gunnila pisze...

Super niespodzianka,dziękuję za szansę na jej wygranie. Teraz tylko oczekiwanie do kogo los się uśmiechnie.

Scrap kreacje pisze...

Ale słodkości :)) Już zazdroszczę osóbce która wygra :D Pozdrawiam

Wanda pisze...

z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po słodkości może będę miała szczęście:)pozdrawiam

Mój świat kolorów pisze...

Fajna zabawa , ustawiam się w kolejce...

Tesa57 pisze...

zapisuję się, chociaż nie mam ostatnio szczęścia

gembula pisze...

Wspaniałe słodkości :-)

vena7 pisze...

Cudne słodkości..

Unknown pisze...

No to prawdziwe rarytasy! Powodzenia wszystkim :)

arelierbymary pisze...

Na fb także udostępniłam :)
jako(Maria De). Pozdrawiam. Mary :)

Nowe Love Papierowe pisze...

Fiu fiu ależ cukieraski !

Tina J pisze...

Smakowita paczuszka:), pozdrawiam

Unknown pisze...

Wszystkiego po trochu takie cukiereczki lobię najbardziej:)

Anonimowy pisze...

Przepyszne słodkości :) Z pozycją 81 staje w pełnej gotowości!

Alicja w krainie papieru pisze...

Aż dech zaparło oglądając te słodkości :) Staje do kolejki i z niecierpliwością czekam na wynik :)

aniutka_85 pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce :)
pozdrawiam
Ania

Unknown pisze...

To i ja się dołączam.

Szalona ;) pisze...

Warunki spełnione, ślinka cieknie:) Stoję w kolejce:)
Pozdrowionka:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Również z wielką radością ustawiam się do tej długaśnej kolejce. Po takie wspaniałe cukierasy i trzymam kciuki!!:)

Kasia pisze...

ustawiam się i ja w kolejce :)

Piękne Drobiazgi pisze...

Wspaniałe nagrody..chętnie się zapiszę:) Pozdrawiam wiosennie :)

Unknown pisze...

Może i ja stanę w kolejce...
Takie wspaniałe nagrody, że dech zapiera...
Pozdrawiam :)

Małgorzata Maciejko pisze...

To nie to, co rajstopy, albo czekoladopodobne coś. To prawdziwa bomboniera! Szkoda, że tylko jedna... ale próbuję mimo wszystko.

Ola (Ikemo) pisze...

Nie moze mnie tu zabraknac :) aaaalez smakolyki!!

el pisze...

tak to można świętować , dziękuję za szansę

ivonno pisze...

Toż to prawdziwa bombonierka Deluxe:-)

TworzoneWdomu pisze...

Zapisuje się, co za cudowności:-))

katerina pisze...

wspaniałości do wygrania...staję w kolejce...

Anonimowy pisze...

Wspaniała nagroda. Z przyjemnością się zapiszę :)

karola pisze...

Wspaniała rozdawajka.

Unknown pisze...

Niesamowite słodkości, polski adres posiadam, wiec ustawiłam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

anulabloguje pisze...

Fantastyczny kreatywny zestaw. Nie sposób przejść koło candy obojętnie :o)

Pozdrawiam i zapraszam

Unknown pisze...

Spełnienia najskrytszych marzeń wszystkie drogie Panie! =)

pasjerenaty pisze...

Czyste szaleństwo ... wchodze w to:)

nuka pisze...

kuszący zestaw :)

Becia scrapuje pisze...

Jak większość kobitek na wiosnę ograniczam słodycze ale taaaakich cukierasów sobie nie odmówię ;)))

Gio pisze...

ach, jakie śliczności

Kardamonowa pisze...

Wspaniałe prezenty. Wchodzę do gry ;)

Alunia pisze...

Chciała bym dostać takie słodycze bardzo,bardzo oj bardzo!!!!

Prządka pisze...

Niech nam żyją tacy szczodrzy słodyczodawcy:)
Serdeczności z Przędzalni Rozmaitości!

Sylwia_85 pisze...

Aż mi sie oczy zaświeciły jak zobaczyłam te cudeńka :)

Dorota ma kota pisze...

Wspaniałości!

gabi pisze...

To i ja się dołączę :)

mojescrapowisko pisze...

Wow! I jak tu się nie ustawić w kolejce, skoro tak kusicie, dziewczyny!!!

TworzoneWdomu pisze...

Jeszcze raz się zapisuję, bo poprzedni post był niepodlinkowany, teraz poprawiłam:-)

Terenia pisze...

Prezent - marzenie; wspaniały !!!
Nie ma mnie na FB, ale na blogu napisałam :)
Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

Terenia pisze...

Prezent - marzenie; wspaniały !!!
Nie ma mnie na FB, ale na blogu napisałam :)
Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

Terenia pisze...

Prezent - marzenie; wspaniały !!!
Nie ma mnie na FB, ale na blogu napisałam :)
Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Wymarzone prezent dla początkującej scraperki :)
Pozdrawiam ciepło

wiola_c pisze...

Wspaniałe słodkości, od takich się na pewno nie przytyje. ;)
Och będzie się ktoś cieszył z wygranej, będzie. :)
Taka dłuuuga lista, że szanse coraz mniejsze.

Ilona pisze...

Jaki świetny zestaw!!! Ustawiam się w ogonku na samym końcu.. Nie mam bloga ani fb.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

No to się ustawiam :) I liczę na troszkę szczęścia :) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Cudowne candy:) Mam nadzieję, że wygram. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam