10 lipca 2013

513! Letnie klimaty na pożegnanie

Witajcie!
Dzisiaj nadszedł ten moment kiedy publikuję tutaj swoją ostatnią pracę przygotowaną specjalnie dla Scrapcafe w ramach DT. Uwierzycie, że minęły dwa lata od mojego pierwszego występu? Jak dla mnie niewiarygodne, że ten czas tak szybko leci! I że Mag tyle ze mną wytrzymała :)
A na pożegnanie przygotowałam słoneczny, optymistyczny i baaaardzo letni scrap, bo też w taki ciepły sposób chcę się z Wami pożeganć :)






Dziękuję serdecznie za wszystkie Wasze komentarze i ciepłe słowa - zawsze wiele dla mnie wiele znaczą, a przede wszystkim napędzają do dalszego tworzenia! :)

MATERIAŁOZNAWSTWO:

3 komentarze:

Hrabinka Anna pisze...

Szkoda ze "zmikasz" z tej strony, wszystkiego dzobrego Ci zycze

Matilde pisze...

Dziękuję! :*

franki.ok pisze...

W przepięknych kolorach , zachwycające ! Szkoda , że ostatnia :(
Ja również życzę
wszystkiego dobrego