04 kwietnia 2013

467! Life the life you've imagined!

Witajcie w ten kolejny zimowy dzień naszej tegorocznej wiosny :) Wszyscy za nią tęsknimy, prawda? Ja, dla polepszenia nastroju zrobiłam sobie taki oto optymistyczny tag. Przynajmniej tutaj mam kolorowe wiosenne kwiatki :)


Te wszystkie cudowne kolory uzyskałam dzięki niezastąpionym tuszom Distress Ink -  Picked raspbeery, Broken chinaCrushed olive. Napis pochodzi z tego zestawu stempli, a bazę taga dodatkowo urozmaiciłam pionowymi wytłoczeniami, czyli embossingiem na zimno.


 Pozdrawiam serdecznie! :)
 
MATERIAŁOZNAWSTWO:


3 komentarze:

Nowe Love Papierowe pisze...

Bardzo klimatyczna praca ,gratuluję .

Hrabinka Anna pisze...

Te soczyste kolory, odrazu musialam tu zajrzec.
Tag dla Pani Wiosny niech ma sciage, bo kiepsko jej ostatnio natura wychodzi.

paauliska pisze...

śliczne kolory