27 lipca 2012

349! Konkurs!

Ile razy oglądając wspaniałe prace naszych Dziewczyn pomyśleliście sobie, że fajnie by było obejrzeć je na żywo? Pomacać, obejrzeć z każdej strony, przyjrzeć się stylowi i technice... Teraz macie taką szansę :)
Monia, Wiśnia oraz Matilde - specjalnie dla Was zrobiły przepiękne prace (a wierzcie mi, że są piękne - macałam). Ja do tego dorzuciłam małe co nieco ze sklepiku i zrobiła się nam bardzo fajna nagroda.

Poniżej kilka szczegółów:

Monia zrobiła karteczkę oraz alterowała zegarek:




Wiśnia zrobiła piękna ramkę na zdjęcia:




A Matilde zrobiła mediowego taga w boskiej kopertce:





A tak wygląda cała nagroda:



A teraz konkrety - czyli co trzeba zrobić, żeby ją zdobyć?
Naprawdę nic trudnego: wystarczy nas "zalajkować" na facebooku oraz podane tam zdjęcie (to samo co powyżej) udostępnić publicznie z dopiskiem : "KONKURS".
I to wszystko! Zgłoszenia zbieramy przez tydzień (czyli do 3 sierpnia włącznie), a 4 sierpnia poznamy zwycięzcę :)

Proste? No to do roboty :)

Pozdrawiam wieczornie
mag

29 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

Cuda , cudeńka :) dołączę z przyjemnością do zabawy na facebooku :)

zetAnia pisze...

Ależ cudowne! Ja chcę!!! Mnie wybierz ;P

Ludkasz pisze...

szkoda,że mnie nie ma na FB...buu

Ela 17 pisze...

mnie tez tam nie ma,szkoda

Natka pisze...

Fantastyczne prace, dziewczyny!

Songaja pisze...

Piękne prace. Ja jestem co prawda na FB ale poruszam się tam jak niemowlak.

Songaja pisze...

Zalajkowany.

Kasia pisze...

Zrobione! A teraz wszystkich w rodzinie zagonię do trzymania kciuków ( trudno wszystko bedę robić sama, a oni niech trzymają)

Kasia Udalska pisze...

Aaaaa, jaka nagroda, pędzę na FB!!

Anonimowy pisze...

istna dyskryminacja ludzi bez facebooka.

Marta W. pisze...

a ja jestem na FB - co prawda jakoś nie ogarniam wszystkich jego funkcji ale zdjęcie udostępniłam :D

Wanda pisze...

rewelacyjne prace:) lecę na FB:)pozdrawiam

vena7 pisze...

Wspaniałe prace ..już za-lajkowałam...

Karmeleiro pisze...

Dziewczyny zaszalały, stworzyły przepiękne prace!

Kaśka pisze...

Wspaniałości !!! - już je polubiłam na FB

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Wow! Ale cudności?! Mniam...

Sylwia-eR pisze...

Pyszności- ale bym się zaopiekowała : )Pozdrawiam .

Arvenaish pisze...

I ja się zakręcę koło tych nagród ^^

Karkakg pisze...

genialne prace i przydasie!
ale ja też nie mam fb :D

tajemnicza18 pisze...

cudeńka ;))

IWA pisze...

Gotowe! A prace - rewelacyjne!

wiola_c pisze...

Mam nadzieję, że poprawnie udostępniłam link, bo słodycze bardzo mnie skusiły :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

I ja już dołączyłam do zabawy bo jest o co się bić Nagrody REWELACYJNE

Anonimowy pisze...

Śliczności. Zalajkowane

Maciek pisze...

może nam się uda:)

NEVERENDING-STORY pisze...

Prace cudne, zapierające dech , nagroda wspaniała ale co z tego jak nigdy nie mam szczęscia w konkursach? Oczywiście przyłączam się do zabawy.

Jasminy rękodzieło pisze...

Chciałabym się stać właścicielką takich skarbów :)

Ania i Gabrysia:3 pisze...

Już dołączyłam :) Może mi się poszczęści :)

Unknown pisze...

takie wspaniałość...mam nadzieję, że mi się uda:)