31 marca 2012

271! W promieniach Słońca

Witajcie! Dziś moja kolej aby się Wam przedstawić, bo jak już za pewne wiecie dołączyłam do wspaniałego DT, z czego cieszę się ogromnie, to dla mnie duże wyróżnienie. Mały stresik jest więc parę słów powiem...

Mam na imię Iza, w blogowym świecie znana niektórym jako ArtIs.
Najczęściej lubię wykonywać kartki, które chyba stały się ostatnio moim uzależnieniem:) Oprócz nich robię także pamiątki, ramki, pudełka, rzadziej scrapy ale może wkrótce to się zmieni:)  Nie mam jakiegoś określonego stylu czy materiałów z których korzystam bo zbyt wiele rzeczy mi się podoba:). Nadal "poszukuję", próbuję czegoś nowego. Moje prace są różne ale lubię kiedy są delikatne, subtelne i czasem eleganckie. Dlatego dziś pokażę Wam właśnie coś takiego...

Dla odmiany zrobiłam pudełko. Użyłam papieru z nutami, więc najlepiej będzie pasowało na ślub.


Jako podstawy użyłam bardzo ciekawego i intrygującego wykrojnika Marianne Design , którym możemy w dowolnym miejscu na papierze mieć ażurowy wzór. Ja dodatkowo go wycięłam, pozostawiając 3mm obramowanie. Już mam na niego kolejny pomysł:)


 Ten pięknie błyszczący motyl to naklejka którą też wycięłam, z tego zestawu Anita's,
dołożyłam kilka cyrkonii, wywinęłam skrzydełka, podłożyłam kosteczkę 3D
 i teraz prezentuje się znakomicie:)
Jak sami widzicie, nie zawsze to co się klei trzeba naklejać:))


Dziękuję tu zaglądającym i do następnego...:)

MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE:

13 komentarzy:

Ala M. pisze...

absolutnie cudne!

Anonimowy pisze...

śliczne te "białości", bardzo ładnie i gustownie wyglądają BRAWO

SCRAPmajka pisze...

śliczne :) a co to za papier w nutki ? jest świetny :)

AnaEm pisze...

Absolutnie, bezbłędnie piękne. Cudowne pudełko

bluelife pisze...

prześliczne pudełko :)

Barbara pisze...

Cudowne jest po prostu,jakby stworzone ,by stać w tym słoneczku i pięknie wyglądać :)

Paseczkowa pisze...

Podoba mi się :0
Zdolna bestia!

GosiaMachynia pisze...

Fantastyczne pudełko :)))

Lilka pisze...

fantastyczne!!!

KoliberArt pisze...

Witam i ciesze się że jesteś ! Elegancka praca ! Brawo !

Chasia pisze...

Naprawdę cudowne! Czy ten kwiat wykonany jest ręcznie czy też użyłaś wykrojnika?

pasjerenaty pisze...

A to moja propozycja
http://pasjerenaty.blogspot.com/2012/04/tagowo.html

ArtIs pisze...

Bardzo dziękuję za tak miłe i ciepłe komentarze:)
Chasia- elementy składające się na te kwiaty dostałam, a sam kwiat jest z wykrojnika. Pozdrawiam!