29 lutego 2012

253! Słodka ramka, na pożegnanie.

Dziś mój ostatni post w ramach DT sklepu Scrap Cafe. Spędziłam tutaj świetne pół roku, jednak inne obowiązki zmuszają mnie do pożegnania. Bardzo dziękuję właścicielce sklepu, koleżankom z teamu, oraz wszystkim oglądającym i komentującym moje prace.
Na ten ostatni raz przygotowałam na osłodę, cukierkowo-słodką rameczkę.
Duży kwiat wykonałam z wykrojników Spellbinders - Rose Creations. Płatki najpierw pofarbowałam m.in. tuszami distress, potem suchy kwiat przetarłam farbą Ranger - Acrylic Paint Dabber - Snow Cap. Płatki pomazałam Glossy Accents i posypałam przezroczystym brokatem.
Dodałam kilka malutkich białych różyczek (którym pofarbowałam tylko środki) i palcem nałożyłam odrobinę Stickles glitterglue - Stardust. Z wykrojnika Marianne D - Wykrojnik gałązka dodałam kilka zawijasów z listkami.



Użyte materiały:

6 komentarzy:

mbabka pisze...

Rewelacyjna ramka a cukrowa róża - cudo!!! mam nadzieje, że będę mogła podziwiać Twoje prace nadal. Dziękuję za odwiedziny miły komentarz :)

Алексровер Анна pisze...

What a noble pink color! A wonderful work!

Ala M. pisze...

cudna ramka, róża jak żywa

ArtIs pisze...

Nie raz tutaj podziwiałam Twoje prace. Zawsze piękne i pełne uroku. Wszystkiego dobrego życzę!

bryzia pisze...

sliczota

Matylda pisze...

Przepiękna rameczka, a kwiat po prostu zjawiskowy! Genialne!