04 listopada 2011

173! ...Wiosennie...

Na przekór jesiennej aurze zrobiłam wiosenne LO, ze zdjęciami mojej córy pozującej wśród kwiatków :)


Zawsze mam problem z wkomponowaniem napisów w LO, w tym przypadku najważniejsze słowo przykleiłam na zdjęciu, natomiast resztę schowałam na tagu pod zdjęciem:


Chciałam, aby LO było wiosenne, pełne kwiatów i liści, więc użyłam mnóstwa wycinanek z różnych dziurkaczy i wykrojników. Znajdziecie tu wycinanki z Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151,   Marianne wykrojnik gałązka LR0150 , Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164 i listków Joy.



Użyłam białych kwiatuszków oraz wymyślonych przeze mnie dużych kwiatów z wykrojnika Marianne D - Wykrojnik kwiatki i ażurowy listek LR0128, w których środkach umieściłam pręciki Kars  i odrobinę brokatu Ranger Crystal. Brzegi kwiatków musnęłam różową kredą z zestawu Papermania - Shimmer Chalks Pretty Pastels, daje to leciutki kolor i piękny połysk.



Budka dla ptaków została potuszowana i pokryta Ranger - Crackle Accents, przykleiłam ją na kosteczce 3 mm. Na listkach połyskują kropelki Ranger - Glossy Accents.


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)
Monia

Brak komentarzy: