12 października 2011

154!.. Różana ramka

Przygotowałam dziś drewnianą ramkę.

 Najpierw delikatnie przetarłam ją białą farbą akrylową. W niektórych miejscach nastemplowałam delikatny kropeczkowy wzorek i zembossowałam go perłowym pudrem.

W dwóch przciwległych rogach stworzyłam kompozycje kwiatów. Kwiaty wycięłam wykrojnikiem "chińskie róże" z filtrów do kawy. Gotowe różyczki popsikałam różnymi tuszami, aż otrzymałam pożądany kolor. Dodałam dużą ilość listków; między innymi z wykrojników gałązkowych - tego i tego; pociętych na mniejsze kawałki.
Brzegi kwiatków przetarłam dodatkowo brokatem w kolorze Star Dust.

 Środkową tekturkę okleiłam kawałkiem tapety. Teraz pozostaje tylko wyszukać jakieś pasujące zdjęcie.


Materiałoznawstwo:
Tsukineko - Embossing Stamp Pad - Clear
Kars - Stempel tło- Kropki małe
Marianne D - Wykrojnik chińskie róże
Marianne D - Wykrojnik gałązka
Marianne D - Wykrojnik gałązka
Ranger - Stickles glitterglue - Stardust

6 komentarzy:

Ela 17 pisze...

przepiękna

Madzik pisze...

Rewelacja:)

IWA pisze...

Piękne te kompozycje kwiatowe!

askoz pisze...

Piękna,taka romantyczna:)

paauliska pisze...

przepiękna ramka

ЯНА pisze...

SUPER! Очень красиво!