15 września 2011

128! ... Tag, a może zakładka ...

Lubię takie małe prace - tagi, ATC, zakładki - co to cieszą oczy, a przy okazji mogą się przydać do zaznaczenia czytanego rozdziału w książce :) Moja kolekcja powiększyła się o taki oto drobiazg:


Urzekły mnie obrazeczki z kolekcji Graphic 45 - Tags - Renaissance Faire - ponacinane, gotowe do użycia. Wybrałam sobie elegancką panią i postanowiłam nadać jej odpowiednią oprawę. Pasował mi taki trochę "starociowy" charakter tego taga, stąd beżowo-brązowa tonacja, gaza, sznurek... Idealny do postarzania książkowych stron jest tusz distress scattered straw.


Kwiatek własnoręcznie zrobiony, spsikany odrobinę glimmer mistem, żeby delikatnie się mienił i wykończony pięknym "dropsem" Papermanii w przepięknym kolorze czerwieni.
Tył oczywiście też udekorowany, ale już bardziej płasko :) Zembossowane zawijaski posypane pudrem rangera z linii distress w kolorze walnut stain. Chropowata powierzchnia dodatkowo podkreśla "starociowy" wygląd całego taga.


Pozdrawiam słonecznie i jesiennie :)

Brak komentarzy: