13 lutego 2011

19! ...Na walentynki...

Trafiło mi się nietypowe zamówienie na kartkę walentynkową.... Dlaczego nietypowe? Otóż kartka miała być słodka, świecąca, różowa, z serduszkami, tasiemkami, kokardkami, różyczkami i koniecznie z kociaczkiem z Hello Kitty (czyli kompletnie nie w moim stylu)! Dla dziewczyny od chłopaka rzecz jasna :)
Muszę przyznać, że  przydasie ze ScrapCafe bardzo mi się w tworzeniu przydały. I gotowa karteczka mi  się  spodobała :D
W pudełeczku

A tu już w pełnej okazałości:



Karteczka jest typu "easel card" i tak wygląda "na stojąco":



Na samym środku kartki przykleiłam ażurową ozdobą siatkę w serduszka, na to obrazek wydrukowany i wycięty wykrojnikiem. Brzegi serduszka obsypałam różowym brokatem (po uprzednim posmarowaniu klejem, rzecz jasna :)) 


Niektóre elementy na obrazku pokryłam glossy accent, a na środek kokardki przykleiłam jedną kropeczkę z tego zestawu.


Brzegi pudełka i kartek, również tej z życzeniami w środku obsypałam brokatem i bulionem również ze Scrapcafe. Bulionu nie kupicie bezpośrednio w sklepie, ale dodawany jest jako gratis do zakupów :)




Do wykonania użyłam:


Pozdrawiam serdecznie,
Kasiula

1 komentarz:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ale słodka ta karteczka :)