23 marca 2012

267! Wielkanoc w pastelach

Moje kartki wielkanocne zwykle mają bardzo podobną, żywą paletę barw, spróbowałam więc czegoś innego. Sięgnęłam po papiery Vintage Pastels Marianne D, na początek wybrałam delikatny papier w miętową kratkę.


Forma kartki to moje pierwsze podejście do criss cross card, kurs znalazłam tu, chociaż forma jest tak prosta, że można ją robić bez kursu ;)  Wewnątrz kartki jest wyjmowana wkładka na życzenia, którą również ozdobiłam stemplowanymi pisankami. Jedną nastemplowałam bezpośrednio na kartce, a drugą wycięłam i dokleiłam.


Główną rolę na mojej kartce odgrywają piękne Prima - Athena Flowers Blue Belle, które przykleiłam na owalnej serwetce wyciętej Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204. Dodałam stemplowane i embossowane pisanki, gałązki Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151, Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, bluszcz Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206, kilka ślicznych drobniutkich pręcików Kars i białych półperełek Kars. I jeszcze piórko pocięte na fragmenty ;)


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

1 komentarz:

mapowska pisze...

Bardzo delikatna! Śliczna!