02 marca 2012

255! Pastelowo i delikatnie

Pastelową i delikatną kartkę zrobiłam z nowych papierów i nowych wykrojników Marianne Design.


Papier to Vintage Pastels Marianne D. Do jego delikatnych kolorów pasowała mi koronkowa ramka  Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204 oraz śliczna wytłaczana Marianne D - Wykrojnik ramka LR0219, którą wycięłam podwójnie i podkleiłam kosteczkami 2mm. 


 W jej centrum zamiast kamei umieściłam prostą kompozycję z kwiatów zrobionych z Marianne D - Wykrojnik ramka prostokątna i kwiatek CR1202 oraz gałązek Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151, którym kolor nadał glimmer mist Honey Dew Mist.


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)
Monia

4 komentarze:

Ludeczka pisze...

Śliczna w swojej delikatności. Świetne kwiatki, perełki szykowne, no i nowe wykrojniczki dzięki Tobie poznałam.

aaa pisze...

Przepiękna!!!!!!

Karmeleiro pisze...

Kartka niesamowicie piękna!

GosiaMachynia pisze...

Bardzo elegancka karteczka :)) Strasznie mi się podoba :))