08 lutego 2012

240! Drugie życie pudełeczka

W poniższym pudełeczku sama dostałam kiedyś prezent. Ale, że przecież u scraperki nic się nie może zmarnować, postanowiłam dać mu drugą szansę - oczywiście po lekkim liftingu.
Jako, że na wieczku był nadruk firmowy tym bardziej konieczne było dodanie czegoś w celu zasłonięcia.
 
Oryginalny brązowy kolor szybko skojarzył mi się z kwiatami
Prima - E line paper flowers: brown . Aby ładniej odcinały się od tła ułożyłam je na "serwetce" z wykrojnika "Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek". Na środkach ułożyłam kryształek w ciepłym kolorze z zestawu Papermania - Capsule Collection - Sunshine.


Gotowe wieczko spryskałam
Tattered Angels - Glimmer Mist li.edt. - Snow Queen, dzięki czemu świetnie dopasowało się do złocistych drobinek oryginalnego papieru na pudełeczku.


Wykorzystane materiały:
Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek
Tattered Angels - Glimmer Mist li.edt. - Snow Queen
Prima - E line paper flowers: brown 
Papermania - Capsule Collection - Sunshine

 

4 komentarze:

Aga pisze...

pudelko wyglada przpeikenie a kwiaty sa ja zywe

Aka pisze...

Super:) Pięknie te kwiaty przypasowałaś do pudełka!

Miriamart pisze...

Świetny pomysł i super wykonanie :)

ZUzanna pisze...

Drugie życia są fajowe :D
Pięknie wyszło pudełeczko!