07 lutego 2012

239! Vintage Love, czyli walentynka dla łasucha :)

Witajcie :)

Poprzednio pokazywałam miłosną karteczkę - a tym razem mały niespodziankowy upominek, który też jest jakby walentynką - ale nietypową, bo to nie kartka, a doniczka z ciasteczkami na patyku (własnego oczywiście wypieku :) Została wręczona już wczoraj z okazji pewnej rocznicy - i bardzo się obdarowanemu spodobała!

Baza to wycinanka z wykrojnika Marianne - w teorii to śnieżynka, ale ma tak uniwersalny kształt, że z całą pewnością nadaje się nie tylko na świąteczne kartki i dekoracje. 

Całość miała być trochę w klimacie vintage, stąd dobór fioletowo-miętowo-turkusowej kolorystyki. Rozetkę, napis i zawijaski zafarbowałam mgiełkami, dzięki czemu mogłam dobrać sobie dokładnie takie kolory i odcienie tych elementów na jakie miałam ochotę - za to właśnie bardzo lubię mgiełki! Fioletowe akcenty uzyskałam dzięki Glimmer Mist Purple Pansy.

Pozdrawiam,
ushii

Materiałoznawstwo: mgiełka Glimmer Mist Purple Pansy
wykrojnik Marianne Płatek śniegu

1 komentarz:

Aga pisze...

sliczna i wspaniały pomsyl