28 października 2011

168! ...I znów świątecznie...

Kartka jest bardzo prosta, jedynym elementem ozdobnym jest przestrzenna bombka. Podobne robiłam w zeszłym roku, w tym roku bombka jest ażurowa, wycinana Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185. Dodałam też gałązki wycięte za pomocą Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181. Blasku dodały kryształki Papermania - Capsule Collection - Red Hot.


Wewnątrz kartki umieściłam podklejone na kosteczkach 3mm życzenia. Tę stronę zdobią też wycinanki Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185 i kryształki. 



Kieszonka na opłatek:



 I tył:


Na tym zdjęciu widać, w jaki sposób posklejałam moją bombkę :)


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

4 komentarze:

Alqni pisze...

Jest prześliczna:)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudna, taka wypieszczona!

IWA pisze...

Można ją podziwiać bez końca...

Viola pisze...

Wow! genialna kartka! Niby prosta a przesliczna! Idealna;)