19 października 2011

160!.. Zakładka

Kupiłam ostatnio dużą paczkę drewnianych szpatułek. Miałam na nie całkiem inny pomysł, ale przypadkiem, podczas czytania, użyłam jednej z nich jako zakładki. Okazało sie, że bardzo dobrze sie w tej roli sprawdza. Dlatego postanowiłam trochę ją upiększyć.


Szpatułkę okleiłam najpierw papierem 7gypsies - Venice 2 Sided Paper: Lido. Z jeden strony dodałam wycinankę z wykrojnika Nellie's Choice - Frame dies multi - Eastern oval, która trochę przyciełam. Dodałam do tego duży kwiat zrobiony kwiatkowego wykrojnika Joy.



Na patyczku wykleiłam napis z naklejkowego alfabetu i całość przetarłam białą farbką. Potem delikatnie odkleiłam naklejki - dzieki temu w literkach prześwituje naturalna barwa papieru.


3 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniały pomysł! Szpatułka wygląda świetnie po liftingu :)

kachna pisze...

bardzo pomysłowe :)

IWA pisze...

Ale fajna i pomysłowa!