29 września 2011

141! ... Poscrapujmy! ...

Zachęcam gorąco do robienia scrapów! Sama robię je od niedawna, ale widzę, że to jedna z przyjemniejszych form zachowania wspomnień :)


Mój dzisiejszy scrap nadal jeszcze ostrożny z formą i dodatkami, ale za to ze zdecydowanym wzorem papieru bazowego :) W tej roli 7gypsies - Journey: Hudson-Valley - Montgomery. Postawiłam na typowo dziewczęce dodatki, czyli motyle i kwiatki. Motyle zembossingowane na gorąco brązowym pudrem Rangera oraz potuszowane distressem w kolorze scattered straw. Przezroczyste kropelki uzyskałam dzięki glossy accents.


Kwiatek Primy z malutkim ćwiekowym środkiem Papermanii. Ćwieki wykorzystałam również do "przygwożdżenia" napisu.



I jeszcze malutki dodatek w postaci ptaszka siedzącego na falbankowej półeczce :) Do tego wykorzystałam dziurkacz Marthy Stewart - Half Daisy.


Pozdrawiam bardzo serdecznie i... zabierajcie się do robienia scrapów! :))

Brak komentarzy: