05 września 2011

119! ... Na osiemnastkę ...

Zakochałam się w nowych papierach Primy! Chociaż podchodzę do nich z pewną dozą nieśmiałości, bo mają taki swój styl, który raczej odbiega od mojego :) No ale kupiłam 2 pady i zamierzam spożytkować je do ostatniego kawałeczka.
Na początek prosta i delikatna kartka z "Pixie Glen". Z zestawu wybrałam papier w kolorze brudnego różu oraz  kremowy z kropeczkami w tym samym kolorze i kwiatowym borderem.


Wspomniany kwiatowy border pokolorowałam trochę bezładnie disstressem w kolorze victorian velvet.


Kwiatów jak zwykle u mnie sporo, chociaż starałam się ograniczać (m.in z tego powodu nie ma tiulu, dratwy i innych moich wypełniaczy).


Różowy kwiatek z tego zestawu również trochę przerobiłam po swojemu, zmieniając jego środek. Dodałam też trochę białych różyczek, małych kwiatuszków z zestawu Craftable flowers.


Zależało mi, żeby listki były delikatne, dlatego wycięłam jedną gałązkę z zielonego papieru i porozcinałam na pojedyncze listki. Troszkę je uformowałam i przykleiłam między kwiatkami. Kwiaty musnęłam brokatem w kleju.

W centurm kartki znajduje się napis, który podkleiłam różowym papierem i umieściłam na wyciętej rameczce.


A jak Wam się podobają nowe kolekcje Primy?

Do wykonania użyłam m.in:


I na koniec jeszcze obiecane losowanie:

Random wylosował numer 3

Więc mój tag poleci do Fejferka! (swoją drogą troszkę się boję jak zostanie on przyjęty przez tak utalentowaną osobę :) )
Pozdrawiam i życzę spokojnego i pogodnego tygodnia!
Kasiula

4 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna jest, bardzo lubie podlozona ramke marriane design pod sentencja :)

Aida Domisiewicz pisze...

Piękna karteczka! A nowe kolekcje Primy i moje serce skradły:)

fejferek pisze...

piękna kartka! jestem ogromną fanką takich pięknych prostych prac! szkoda, że sama tak nie potrafię :(

oczywiście cieszę się ogromnie z wylosowania :) mam szczęście w losowaniach randomowych ostatnio :P

monia pisze...

Kartka fantastyczna:))))