13 marca 2017

912! Nowy DT Scrapcafe

Dobry wieczór!

Strasznie się cieszę, że mogę je w końcu przedstawić. Piękne i uzdolnione, nowe projektantki naszego sklepu :) A więc...



Mam nadzieję, że przez najbliższe pół roku będziecie się czuli bardzo zainspirowani.
Chcecie wiedzieć, co dziewczyny piszą same o sobie? Zapraszam do poczytania.



Witajcie, mam na imię Agnieszka w blogowym świecie znajdziecie mnie jako Agnes Kieler... Kocham kawę i mój twórczy bałagan w kąciku... Scrapbookowo-kartkowa pasja i wszystko co z nią związane pochłonęła mnie kilka  lat temu i tak już zostało do dziś. Tworzę w każdej wolnej chwili, odkrywam nowe techniki, co pozwala mi na rozwijanie mojej  kreatywności. Nie mam jednego ulubionego stylu, w mojej twórczości jest miejsce na wszystko. Tworząc swoje prace staram się przełamywać pewne szablony, pokazywać i  odkrywać nowe podejście do tematu. Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę dołączyć do DT SCRAPCAFE 
i razem z tak wspaniałymi dziewczynami inspirować Was swoimi pracami.




Mam na imię Marta. Scrapowanie kocham miłością ślepą od ponad dziewięciu lat. Zaczęło się niepozornie – od przypadkowo kupionych dziurkaczy ozdobnych, w konsekwencji zapragnęłam sama zrobić kartki na Boże Narodzenie. Potem trafiłam na forum, które stało się kopalnią wiedzy tajemnej i wciągnęło mnie bez reszty. A potem… to już poszła lawina – niekończących się poszukiwań inspiracji, zakupów, nowości… by wreszcie dotrzeć do spotkań ze scraperkami i warsztatów. I tak odkryłam, że należę do specyficznej społeczności, w której świetnie się czuję i wreszcie niczego nie muszę...
Wciąż poszukuję, próbuję, śledzę nowinki, a przede wszystkim twórczo się wyżywam.



Moja przygoda z papierem zaczęła się dziesięć lat temu od scrapbookingu i trwa do dziś. Z czasem pokochałam też media mieszane. Obecnie z powodzeniem łączę obie techniki tworzenia. W moim życiu nie ma miejsca na nudę, raczej brakuje mi czasu na realizację pomysłów stale piętrzących się w głowie. 
Kolorowy świat papieru i mediów pochłania czas i wypełnia każdą wolną chwilę. Tworzę w wielu stylach, w których nieodzowne są tekturki, kwiaty, koronki, sznurki i wielowarstwowość. Pasjonuje mnie tworzenie rzeczy unikatowych, dawanie drugiego życia zapomnianym przedmiotom. Lubię zaszaleć z kolorami i różnorodnymi materiałami, eksperymentuję i niejednokrotnie zadziwiają mnie efekty tych eksperymentów. 
Od niedawna na moim blogu zamieszczam krótkie tutoriale fotograficzne. 
Lubię testować produkty a nowe wyzwania wywołują u mnie ciekawość i dreszczyk pozytywnych emocji.  


Mam nadzieję, że znów chętnie będziecie do nas zaglądać.





Brak komentarzy: