13 maja 2014

666! Podziękowanie dla lekarza

Witam.
Czasami trzeba ładnie podziękować. I o tym będzie dzisiejszy post. 
Czasami nie wiemy jak to zrobić. Czasami nie jest łatwo.
Wystarczy po prostu powiedzieć DZIĘKUJE.
 A taka kartka może troszkę pomóc :-)
Oto moja inspiracja dla Was:


Do stworzenia karty użyłam papieru kraftowego jako bazy. 
Piękne kolory gwarantuje Zakochany Holms. Długo czekał na półce zanim się za niego wzięłam.






 W skrócie, użyłam następujących materiałów i narzędzi ze sklepiku:

UHK Gallery - Holmes in love    Tonic Studios - Trellis Wall    Cheery Lynn - French Pastry   

 Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek    NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Nestabilities - Romantic Rectangles

Ściskam mocno, KoliberArt

2 komentarze:

Dorota ma kota pisze...

ale klimat!
coraz bardziej podobają mi sie te papierki :-)

donka66 pisze...

Cudna kartka, zachwycająca!