12 kwietnia 2013

471! Dziewczęca i radosna

...taka miała być urodzinowa kartka dla pewnej Karolinki.


Dlatego właśnie wybrałam radosne kolory, uroczy stempelek, nietypową formę i mnóstwo ręcznie robionych kwiatów. Gałązki wycinałam Marianne D - Wykrojnik gałązka i zwijane kwiatki LR0256, Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206, Marianne D - Wykrojnik liście LR0192. Pod stempelkiem podkleiłam serwetkę Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201. Etykietkę z napisem wycięłam Marianne D - Wykrojnik bilet i etykiety CR1212.


Nietypową formę wykonałam z wycinanek  Marianne D - Wykrojnik Caroussel CR1236. Nie jest to mój osobisty patent, ten wykrojnik został zaprojektowany do takich właśnie form, inne przykłady takich "karuzel" możecie zobaczyć w katalogu produktów Marianne D.


Poszczególne części kartki sklejone są zawiasami z  Marianne D - Wykrojnik Caroussel CR1236


Materiały ze Scrapcafe:
Życzę udanego, wiosennego weekendu :)
Monika

3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Świetny pomysł, nietypowy i ozdobny a do tego kolorowy :)

anias pisze...

Bardzo ciekawy kształt kartki- piękne kolorki i praca wykonana z niezwykłą starannością- cudna!!!

Anonimowy pisze...

Kształ oryginalny, wesołe kolorki - z całą pewnością sprawi ogromną radość małej solenizantce :-)