13 listopada 2012

409 ! książkowy mol

Witam serdecznie, dziś mam do przedstawienia Wam dwie prace :)
Jedną z nich jest książka, ponieważ ostatnio pochłaniam je jedną za drugą postanowiłam zrobić coś w tym temacie.
Już kilka razy przestawiałam Wam sposoby wykorzystania starej książki jako ramki, dziś jst to trochę odmienny temat.
Wszystkie chlapania robiłam glimmerami oraz czarną farbą


Druga praca to odmienna w kolorystyce kartka na ferming
Krzyżyk obrysowałam różowym brokatem w kleju. pod kwiatki standardowo zawijasy, w tym przypadku wykrojnik Marianne
 Użyte materiały :

Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami

Ranger - Stickles glitterglue - Cotton Candy

Papermania - Sunflower - pearl

Tonic Studios - Dotty Border

Glimmer

 Ciepło pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

Filka 

1 komentarz:

Matilde pisze...

Fantastyczne zacieki :))