15 sierpnia 2012

357! Przepiśnik

Witajcie! 

Przygotowałam na dziś mój debiutancki przepiśnik, w apetycznych kolorach:
gorzka czekolada i soczysta truskawka
z dodatkiem białej pianki:)



Mój przepiśnik jest dość prosty. 
Za pomocą wykrojnika Nellie's Choice - Frame dies multi wycięłem koło,
które podzieliłam na trzy nierówne segmenty tak by powstał kształt garnka/wazy, jak kto woli:)
Z najmniejszego koła powstał uchwyt do pokrywy:)





Część okładki, z zewnątrz jak i w środku ozdobiłam dziurkaczem Martha Stewart-Doily Lace


Etykietę z napisem wycięłam wykrojnikiem Nellie's Choice - Frame dies multi oval






Mam nadzieję że troszkę Was zaispirowałam i że w przyszłości moje przepiśniki będą ładniejsze:)

Pozdrawiam serdecznie!

MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE:




5 komentarzy:

Barbara pisze...

Fantastyczny jest...ten garnuszek jest super :)

Aga pisze...

przesliczny

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajny :))

Ala M. pisze...

debiut bardzo udany, przepiśnik prezentuje się wspaniale!

Paseczkowa pisze...

Jedno słowo - cudowny :)