05 maja 2012

294. Mistowa kartka i kurs na kwiaty

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę, która w większości pokryta jest 

którego wewnętrzną stronę pokryłam Cosmic Mistem
 a następnie wytłoczyłam na Big Shocie dzięki czemu uzyskałam ciekawy efekt.

Stokrotki wycięte wykrojnikiem Joy również popkryłam  Preparatem Cosmic Mist - Lilac Night.
 Brzegi przyciemniłam tuszem Ranger - Archival Ink - Coffee,  
a płatki zagięłam  kciukiem i palcem wskazującym w górę przy pomocy narzędzia z kulką.
Skleiłam kolejne warstwy kwiatków pamiętając aby płatki krzyżowały się a każdy kolejny kwiatek był bardziej "zamknięty"

Na koniec kilka pręcików i gotowe.
Tak wykonane kwiaty przykleiłam na wcześniej przygotowane tło i uzupełniłam  liściami 
 Mam nadzieję że skorzystacie z mojego kursu, życzę powodzenia.

Użyte materiały:

Craft Concepts - Folder do embossingu - Budding Vine

 Preparaty> Cosmic Mist - Lilac Night

Sizzix - Big Shot

 Ranger - Archival Ink - Coffee

Ranger - Ink blending tool  

 Joy - Wykrojnik kwiatki

 Marianne D - Wykrojnik wiatrak



Brak komentarzy: