20 kwietnia 2011

41! ...3 karteczki na Chrzest Św....

Dostałam zadanie, aby wykonać trzy kartki na chrzest dla jednej dziewczynki.
Kartki miały być różne, ale w podobnej kolorystyce. Było ciężko, ale pomogłam sobie trochę swoimi starymi kartkami "zgapiając" z nich układ.
Kartki są bez motywów chrzcielnych, bo taka była prośba zamawiającej.

Do pierwszej użyłam tego papieru. Niestety na zdjęciach nie wygląda tak ładnie jak na żywo.
Na karteczce znalazło się sporo kwiatków i wycinanek z wykrojników.

 

Na zdjęciu pod światło widać wypukłości papieru. 


Druga karteczka jest zdecydowanie jaśniejsza.


A w trzeciej ponownie użyłam tego papieru, ale tym razem jako kontrastu pod jaśniejszy papier. 


Do wykonania tych kartek użyłam: 
Pozdrawiam
Kasiula

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cudowne te karteczki =] Bardzo mi się podobają...